Booom, krasch! Woooohooooooo!

Kommer ifrån 3 plusgradiga Jakobsberg till 20 minusgradiga Klövsjö för en dundervecka på en bräda för att chötta gärnet!! Graderna har stigit upp och rasat ner för varenda minut och veckan började med en fruktansvärt sjuk smärta i ryggen! Men det var jävligt skönt att vara tillbaka på brädan igen efter så sjukt lång tid kan bara säga, sjukt underbart.

Efter att Emma sett ansiktet på en kotte och varit fult bestämd att det varit en mus springa över en backe så va det eldklot som jag såg en kväll inte fullt lika konstigt. Helt enkelt, ett UFO! Inga droger för våran del. Däremot fick vi höra Tor säga "Jag sitter i ett moln!" och nej, vi har absolut ingen aning om vad han hade för sig i Frankrike.

När det var två dagar kvar på veckan så kraschlandade jag på min handled och fick HELT SJUKT ont! Jag spenderade en halv dag i sängen, illamående, yr, skadad och förstörd på grund av min hand. Dagen efter spenderades hemma ensam i stugan tillsammans med en kopp varjm choklad och matteboken. Party...

Den kvällen/igårkväll gick jag emot Ingelas goda sjukvårdsråd och drog ut backen i alla fall! Jag och Anna! Två skadade flickor, två brädor, elaka liftar/liftspår. Gjorde illa mig liiite till. Idag det langade jag en halvdag i backen och körde lååååångsamt, långsamt, långsamt. Spenderade sedan inte en enda minut med att köra bil hem, men nu är jag i alla fall hemma.

I morgon, ska jag ta mig in till Danderyds sjukhus för en röntgen!

Saknar alla människor <3

Kommentarer
Postat av: Malin

HALLÅ JAG SAKNAR DIG :(

2010-03-07 @ 11:25:36
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: Anna

uppdatera fjortis!!!

2010-03-11 @ 20:58:13
Postat av: Emma

Det var en mus! :) Nästa gång ska jag fota! En kotte springer inte mot gravitationen :D

2010-03-20 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0