Need to find the new way...

I like to focus on the good stuff
I like to think that I can be tough
I like to hope that hope has it’s own sound
I have a routine when I wake up
I never drink all the tea in my cup
I’d like to think that I owe regrets
cause every single one of them made me who I am

Scared of losing? Scared of the game itself? Scared of not knowing the rules? Am I going to let that keep me from playing?


Fyra dagars helg övergår till fem dagars skola.

Onsdags, SKUV!
Torstag, filmdag hos Malin, ekmyran sallad och sedan grillades det i Berghemsparken. Riktigt mysigt.
Fredag, Tror jag... jag vet inte vad jag gjorde. Sedan var jag i Viksjö i några timmar med folk. Träffade Marika för första gången på 15 miljarder år i nån timme. 
Lördag, Plugga! Sola! Plugga! Men sen kom Emma, Uffe, Anna, Tor, Ingela och Gurra hem och det grillades. Studsmattan togs upp. PLIIIING!  Massa mat, minimalt vardagsrum!
Söndag, Konfirmation, duktiga konfirmander. Picknick! Det va ruuuuuligt! Jag åt goodis!



Bra helg!






JOCKE ÄR VÄRLDSBÄST I VÄRLDEN!


Kommentarer
Postat av: Joachim

Du är också VÄRLDSBÄST!!!!:D

2010-05-17 @ 22:45:25
URL: http://joxson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni är MEGABÄST <3

2010-05-18 @ 14:11:34
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0