You wont be seventeen forever

Va konstigt allt blev!

Igår gick jag på en teater och missade skuv. Inte värt det. Teatern va helt sjuk! Ville bara till SKUV hela tiden.
Det låg kritor på plattan så man kunde måla
LIKE IT!


Ville däremot tillbaka till SKUV <3

Missade tåget på vägen hem och kom hem vid halv elva. Anna hade just lämnat av Gurra så hon plockade upp mig! Tummen upp.

Vaknade i morse med sjukt hög feber! 39.9 grader. Galet! Preppade ipren och alvedon hur mycket som helst. Sedan blev det sjukan och nu har jag penicilin att nöja mig med. Yey.

Åkte sedan ner till skolan med roosa ballonger, saft och serpentiner! Vi drog med oss Malin till Görväln och hade mys på bryggan där. sool <3

GRATTIS MALIN BÄSTA FÖDELSEDAGSBARN <3


Kameraägare! Rosa och sööt!

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är dundersöt! Jag har rosa ballonger, fast bara tre kvar nu :(

TACK FÖR ALLT ÄLSKLING, NI ÄR BÄST <3

2010-05-20 @ 23:25:46
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0